Najlepsze źródło informacji w Polsce o branży TETRA !

Slider
Strona główna Artykuły Stołeczna Policja zamawia serwis swojego systemu łączności radiowej TETRA

Stołeczna Policja zamawia serwis swojego systemu łączności radiowej TETRA

Komenda Stołeczna Policji ogłosiła przetarg na świadczenie kompleksowych usług serwisu pogwarancyjnego infrastruktury swojego systemu trankingowego TETRA.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisu pogwarancyjnego w zakresie przeglądów, napraw oraz konsultacji dotyczących infrastruktury warszawskiego systemu trankingowego TetraNode.

Zakres umowy obejmuje:

1. Przegląd zerowy wraz z parametryzacją i wymianą/naprawą uszkodzonych elementów:

  • głównej infrastruktury systemu,
  •  zewnętrznych systemów antenowych na 5 strefach radiowych,
  • agregatów prądotwórczych na 4 strefach radiowych.

2. Usługi serwisu pogwarancyjnego z zachowaniem warunków jakościowych dotychczasowej umowy gwarancyjnej.

3. Przeszkolenie administratorów lokalnych KSP w zakresie podstawowej obsługi systemu TetraNode i poprawnej analizy oraz reakcji w zakresie występujących potencjalnie awarii i nieprawidłowości funkcjonowania systemu.

4. Zapewnienie w reżimie czasowym 24/7 dyżuru serwisu gwarantującego przyjmowanie i obsługę zgłoszeń serwisowych, oraz udzielanie telefonicznego wsparcia technicznego i konsultacji w zakresie utrzymania i administrowania systemu.

5. Dokonywanie niezbędnych uaktualnień oprogramowania systemowego do najnowszych wersji oferowanych przez producenta infrastruktury.

Bieżący nadzór nad prawidłowym działaniem urządzeń infrastruktury TetraNode leży po stronie Policji, która zobowiązana jest do przekazywania wykonawcy wszelkich informacji o występujących awariach i nieprawidłowościach funkcjonowania systemu. Wykonawca w okresie trwania gwarancji ma zapewnić w dni robocze stały w celu udzielania konsultacji technicznych. KSP wymaga świadczenia kompleksowych usług serwisu pogwarancyjnego w okresie 12 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy. Całodobowe przyjmowanie zgłoszeń o awariach systemu zapewnione ma być przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Określono następujące rygory czasowe usuwania awarii:

  • Awaria I stopnia (krytyczna): czas reakcji: 1 godzina; czas usunięcia awarii: 6 godzin;
  • Awaria II stopnia (niekrytyczna): czas reakcji: 8 godzin; czas usunięcia awarii: 72 godziny.

Obydwa typy awarii zostały szczegółowo zdefiniowane przez zamawiającego. W określonych przypadkach jest również możliwe wstrzymanie czasu naprawy (do 60 dni kalendarzowych).

Warto zauważyć, iż na okres naprawy urządzenia wykonawca może stosować także procedury zastępcze, rozumiane jako zastosowanie zastępczego urządzenia lub innego rozwiązania technicznego umożliwiającego przywrócenie pełnej funkcjonalności. Czas trwania procedur zastępczych nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych od chwili otwarcia zgłoszenia serwisowego. W okresie stosowania skutecznych procedur zastępczych nie mogą być naliczane kary umowne za naruszenie czasu usunięcia awarii, jednak nie dłużej niż przez 60 dni od chwili otwarcia zgłoszenia serwisowego. Przez usunięcie awarii należy rozumieć przywrócenie pierwotnej funkcjonalności całego systemu (poprzez doprowadzenie go do stanu integralnej całości w rozumieniu poprawnego działania wszystkich zainstalowanych komponentów oraz zaprzestania stosowania w bieżącej pracy procedur zastępczych).

KSP wymaga – aby wykonawca posiadał aktualny certyfikat potwierdzający bycie autoryzowanym partnerem firmy Rohill Engineering B.V. Firma ta jest producentem użytkowanego w KSP systemu TetraNode. Z pozostałymi szczegółami można zapoznać się w dokumentacji przetargowej. Policja wymaga wpłacenia 11 tys. zł wadium, a później 10% wartości umowy jako zabezpieczenie należytego wykonania.

Oferty można składać za pośrednictwem platformy zakupowej do 10 czerwca br. do godz. 10. Publiczne otwarcie ofert nastąpi pół godziny później. Kryteria oceny ofert to w 60% cena, a w 40% możliwość płatności w ratach.

Źródło: platformazakupowa.pl ; Fot.: magazyn.policja.waw.pl

[]
1 Step 1
Dziękujemy za odwiedziny. Zapisz się na nasz Newsletter aby nie przegapić nowości:
Bardzo się cieszymy, bo robimy to właśnie dla Ciebie. Możemy powiadamiać Cię o nowościach na blogu. Żadnego spamu ani lania wody. Tylko najciekawsze artykuły z danego tygodnia.
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
- Sponsorowane -

AKTUALNOŚCI

Motorola Solutions dzięki wielofunkcyjnemu urządzeniu TETRA i LTE przenosi komunikację bezpieczeństwa publicznego na wyższy poziom

otorola Solutions zaprezentowała MXP7000, swoje nowe przenośne urządzenie wielofunkcyjne do komunikacji krytycznej, które scala łączność głosową i transmisję danych w standardach TETRA i 4G LTE

Motorola Solutions buduje Narodową Cyfrową Sieć Radiową dla Rumuńskich Służb Ratunkowych

Inwestycja zmodernizuje łączność służb bezpieczeństwa publicznego i poprawi współpracę pomiędzy agencjami na terenie kraju. Pod koniec października firma Motorola Solutions ogłosiła, że będzie modernizować i...

HMF na PMRExpo 2021 w Kolonii

Hytera Mobilfunk GmbH (HMF) przedstawi na PMRExpo (od 23 do 25 listopada 2021) w Kolonii ważne tematy i pokaże to, co najlepsze z obszarów rozwiązań, technologii i usług w łączności krytycznej.

PT310 i PT350: nowe radiotelefony TETRA od Hytera

Hytera zaprezentowała dwa nowe radiotelefony cyfrowe pracujące w standardzie TETRA: PT310 i PT350
Pytania? Zadzwoń