Po pomyślnym przejściu procesu certyfikacyjnego, firma RadLink Communications oficjalnie otrzymała status centrum serwisowego Sepura na obszar Australii i Nowej Zelandii. Umacnia to globalną sieć punktów serwisowych firmy Sepura, której celem jest poprawianie lokalnego wsparcia dla jej wiodącej na rynku serii radiotelefonów cyfrowych TETRA.
Nowe centrum serwisowe zredukuje czas trwania napraw i koszty transportu, zapewniając jednocześnie zgodność z zasadami gwarancji firmy Sepura oraz rygorystycznymi standardami jakości. Przyznanie certyfikatu potwierdza umiejętności zespołu technicznego RadLink oraz daje klientom efektywny i godny zaufania serwis na obszarze Australii i Nowej Zelandii.
Doug Bowden, starszy menedżer rozwoju biznesu w firmie Sepura, skomentował: „Doświadczyliśmy znacznego wzrostu w tym regionie i sądzimy, że uruchomienie tego centrum serwisowego będzie skutkowało dużo lepszymi możliwościami napraw, co wspomoże nasze ciągłe zaangażowanie w dawanie pełnej satysfakcji naszym klientom.”
Scott Manson, kierownik projektów w RadLink Communications, skonkludował: „Jest to niewątpliwa korzyść dla klientów. Gruntowny proces certyfikacji firmy Sepura gwarantuje, że wciąż będą oni doświadczać wysokiego poziomu kompetencji w znajdowaniu usterek i naprawach, lecz teraz będzie to w zasięgu ich ręki.”
Źródło: www.sepura.com