“Key Touch”, magazyn dla klientów firmy Cassidian poświęcony profesjonalnej mobilnej łączności radiowej (PMR) został uhonorowany złotą nagrodą Content Marketing Awards 2013 za “Najlepszy całokształt redakcyjny” w kategorii drukowanych biuletynów. Jak można przeczytać w opisie nagród, pierwsze miejsce w tej kategorii oznacza, że publikacja jest “tak zajmująca, iż czytelnicy będą chcieli pochłonąć każde słowo”.
Content Marketing Awards to doroczny konkurs dla publikujących treści skierowane do różnego rodzaju organizacji. Jego organizatorem jest Content Marketing Institute, a sponsorem — McMurry/TMG, jedna z największych agencji marketingu treści w USA. W tegorocznej edycji wpłynęło ponad 800 kandydatur, od przedsiębiorstw i agencji marketingowych z całego świata, w tym Walt Disney Company, Microsoft, Air Canada, Volkswagen i Kraft.
“Key Touch”, publikowany trzy razy w roku, jest najstarszym magazynem dla klientów w branży łączności radiowej. Jego pierwszy numer, pod dawną nazwą “TETRA Touch”, został wydany w 2000 roku. Przy każdym wydaniu jest drukowanych ponad 7 tys. egzemplarzy i zamieszczana wersja elektroniczna. Magazyn znajduje swoich czytelników na całym świecie, głównie są to osoby z organizacji bezpieczeństwa publicznego, a także przedsiębiorstw transportowych, lotniczych, energetycznych i paliwowych.
Program Content Marketing Awards jest otwarty dla agencji, firm i organizacji zaangażowanych w tworzenie treści dla innych organizacji. Wszystkie materiały biorące udział w tegorocznej edycji konkursu zostały zredagowane w roku ubiegłym, a Key Touch był reprezentowany przez wydanie 02/2012. Kandydatury oceniał panel sędziowski tworzony przez wiodących w branży marketingu treści ekspertów i liderów opinii. Przy wydawaniu werdyktu brali oni pod uwagę jakość poszczególnych treści oraz to, jak dobrze wypełniały one swoją rolę lub misję. Zgłoszenia w kategorii publikacji drukowanych były oceniane według takich kryteriów, jak wartość informacyjna/rozrywkowa, związek z tematem, adekwatność dla odbiorcy, atrakcyjność wizualna i odpowiedniość treści do przekazania jej dalej (pass-along value).
Źródło: www.tandcca.com