Katarska firma telekomunikacyjna Ooredoo podała do wiadomości, że zarządzana przez nią sieć TETRA rozrosła się do rozmiaru jednej z największych na świecie komercyjnych sieci TETRA. Obecnie w Katarze korzysta z niej 290 klientów i 27 tys. użytkowników, którym oferowana jest niezawodna łączność i profesjonalne aplikacje radiowe, takie jak systemy dyspozytorskie wspomagane komputerowo (CAD), rejestracja połączeń głosowych i automatyczna lokalizacja pojazdów (AVL).
W ramach ciągłego ulepszania swoich usług biznesowych, Ooredoo modernizuje swoje usługi TETRA, aby uczynić je bardziej dostępnymi dla średnich i małych przedsiębiorstw. Operator zmniejszył między innymi wysokość miesięcznego abonamentu na usługi TETRA z 99 do 90 riali katarskich.
Poza szerokim wyborem aplikacji opartych o standard TETRA, wspomniane usługi obejmują pełen zestaw usług komunikacyjnych, w tym wywołania indywidualne, grupowe i rozgłoszeniowe, szeroki wybór kompatybilnych radiotelefonów różnych producentów, wsparcie techniczne oraz czynną 24 godziny na dobę linię telefoniczną, na której można uzyskać pomoc.
Ooredoo świadczy swoje usługi TETRA od 2005 roku, oferując bezpieczne kanały komunikacyjne i pełną nadmiarowość w zakresie pokrycia sygnałem przez stacje bazowe.
Źródło: www.ooredoo.qa