Najlepsze źródło informacji w Polsce o branży TETRA !

Slider
Strona główna Aktualności Najnowsze Nowy program serwisowy „Service from the Start” dla użytkowników TETRA od Motorola...

Nowy program serwisowy „Service from the Start” dla użytkowników TETRA od Motorola Solutions

Motorola Solutions wprowadza nowy program wsparcia dla użytkowników systemów TETRA – „Service from the Start”, który wyznacza nowy standard usług serwisowych. Podobne rozwiązanie zostanie wprowadzone dla użytkowników innych systemów: ASTRO 25, LTE i MOTOTRBO.

Motorola Solutions rozwija swój zakres usług serwisowych tak, aby umożliwić użytkownikom wybór optymalnego poziomu wsparcia ze strony firmy, co pozwoli zachować ich urządzenia w pełnej sprawności bez nadmiernego obciążania budżetu.

Wprowadzenie nowego programu serwisowego dla użytkowników TETRY jest kontynuacją polityki firmy, która sprawdziła się już w przypadku innych produktów Motoroli – m.in. komputerów przenośnych oraz urządzeń do odczytu danych. Program ten będzie sukcesywnie rozszerzany i będzie stanowił standard obsługi wszystkich produktów i technologii, oferowanych przez firmę Motorola.

„Service from the Start” jest programem wsparcia, który jest tak zaprojektowany, aby pozwolić maksymalnie wykorzystać środki, które zostały zainwestowane w zakup technologii firmy Motorola. Na program składa się kilka poziomów ochrony serwisowej, które użytkownik może dostosować do swoich potrzeb w ten sposób, aby zapewnić sobie maksymalną użyteczność posiadanych urządzeń i technologii, zaplanować z wyprzedzeniem wydatki, które będzie musiał ponieść na utrzymanie w sprawności posiadanego systemu łączności oraz obniżyć sumaryczne koszty serwisowe.

service-from-the-start-infografika-motorola-solutions

Poczynając od napraw urządzeń i wsparcia technicznego, a skończywszy na bieżącym wprowadzaniu poprawek służących podniesieniu bezpieczeństwa, „Service from the Start” jest całościowym programem wsparcia dla użytkowników systemów łączności, który za rozsądną cenę oferuje pewny sposób na utrzymanie posiadanej sieci w pełnej gotowości do pracy, oświadcza firma Motorola.

Program „Service from the Start” daje podstawę, aby użytkownik systemu łączności związał się z firmą Motorola na cały cykl życia produktu, co przyniesie mu pewność, że jego urządzenia są we właściwej kondycji technicznej, a ich oprogramowanie jest na bieżąco aktualizowane.

W przypadku systemów łączności podstawowa wersja pakietu „Service from the Start” pozwala zminimalizować czas zaniku łączności w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek awarii. Pomoc techniczna działa przez cały rok, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a czas wykonania niezbędnych napraw jest bardzo krótki. Rozbudowane wersje pakietu są wzbogacone o opcje, które zwiększają bezpieczeństwo systemów łączności poprzez stosowanie przetestowanych wcześniej poprawek oprogramowania. Dodatkowo w rozbudowanej wersji pakietu serwisowego rozwiązywanie problemów technicznych jest bardziej efektywne, poprzez zastosowanie zdalnych usług serwisowych oraz usług świadczonych w miejscu zainstalowania urządzeń. Czas niesprawności systemu jest ograniczony do minimum poprzez błyskawiczną wymianę kluczowych elementów, które uległy awarii.

Pakiet „Service from the Start” jest dostępny w trzech wersjach: Lite, Essential oraz Comprehensive. Każda wersja stanowi rozwinięcie poprzedniej, co pozwala zapewnić klientowi kompletne rozwiązanie serwisowe dla posiadanego systemu. Użytkownicy mają zapewnione szybkie naprawy, zaawansowaną pomoc techniczną oraz ubezpieczenie od zniszczenia urządzeń przez zalanie, narażenie na działanie środków chemicznych czy inne uszkodzenia wynikłe z winy operatora.

Dodatkowe usługi, takie jak monitoring bezpieczeństwa sieci, przeglądy okresowe urządzeń czy też kondycjonowanie akumulatorów pozwalają dostosować program wsparcia serwisowego do potrzeb konkretnego użytkownika.

Pakiet „Service from the Start” skupia w sobie potencjał Centrum Wsparcia Motorola Solutions, doskonały poziom usług naprawczych oraz najlepsze warunki porozumień serwisowych. Wszystko to, poparte globalnie rozwiniętą infrastrukturą, zbudowaną przez firmę Motorola oraz wysoko wykwalifikowanymi kadrami, pozwala użytkownikom systemów łączności na obniżenie sumarycznych kosztów utrzymania posiadanej infrastruktury w pełnej sprawności.

Źródło: Motorola Solutions

[]
1 Step 1
Dziękujemy za odwiedziny. Zapisz się na nasz Newsletter aby nie przegapić nowości:
Bardzo się cieszymy, bo robimy to właśnie dla Ciebie. Możemy powiadamiać Cię o nowościach na blogu. Żadnego spamu ani lania wody. Tylko najciekawsze artykuły z danego tygodnia.
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
- Sponsorowane -

AKTUALNOŚCI

Trzy chińskie miasta wdrażają łączność radiową TETRA Airbusa dla swoich linii metra

Trzy nowe chińskie miasta wdrażają bezpieczną łączność radiową TETRA firmy Airbusa dla swoich linii metra.

Stacja bazowa TETRA Hytera DIB-R5 przeszła próbę ogniową

Stacja bazowa systemu łączności TETRA firmy Hytera o nazwie DIB-R5 przeszła 90-minutową próbę ogniową

Czy PGE nadal będzie chciała inwestować w specjalny system łączności?

Czy nowy prezes PGE Wojciech Dąbrowski po audycie zdecyduje o zaprzestaniu rozwijania specjalnego systemu łączności radiowej dla energetyki LTE450, rozwijanego obecnie przez spółkę córkę PGE Systemy?

AIRBUS: Komunikacja hybrydowa na lotnisku w Dubaju – 3 ważne korzyści

Międzynarodowe lotnisko w Dubaju (DXB) jest najbardziej ruchliwym lotniskiem na świecie pod względem międzynarodowego ruchu pasażerskiego.
Pytania? Zadzwoń