Najlepsze źródło informacji w Polsce o branży TETRA !

Slider
Strona główna Aktualności Najnowsze Nowy program serwisowy „Service from the Start” dla użytkowników TETRA od Motorola...

Nowy program serwisowy „Service from the Start” dla użytkowników TETRA od Motorola Solutions

Motorola Solutions wprowadza nowy program wsparcia dla użytkowników systemów TETRA – „Service from the Start”, który wyznacza nowy standard usług serwisowych. Podobne rozwiązanie zostanie wprowadzone dla użytkowników innych systemów: ASTRO 25, LTE i MOTOTRBO.

Motorola Solutions rozwija swój zakres usług serwisowych tak, aby umożliwić użytkownikom wybór optymalnego poziomu wsparcia ze strony firmy, co pozwoli zachować ich urządzenia w pełnej sprawności bez nadmiernego obciążania budżetu.

Wprowadzenie nowego programu serwisowego dla użytkowników TETRY jest kontynuacją polityki firmy, która sprawdziła się już w przypadku innych produktów Motoroli – m.in. komputerów przenośnych oraz urządzeń do odczytu danych. Program ten będzie sukcesywnie rozszerzany i będzie stanowił standard obsługi wszystkich produktów i technologii, oferowanych przez firmę Motorola.

„Service from the Start” jest programem wsparcia, który jest tak zaprojektowany, aby pozwolić maksymalnie wykorzystać środki, które zostały zainwestowane w zakup technologii firmy Motorola. Na program składa się kilka poziomów ochrony serwisowej, które użytkownik może dostosować do swoich potrzeb w ten sposób, aby zapewnić sobie maksymalną użyteczność posiadanych urządzeń i technologii, zaplanować z wyprzedzeniem wydatki, które będzie musiał ponieść na utrzymanie w sprawności posiadanego systemu łączności oraz obniżyć sumaryczne koszty serwisowe.

service-from-the-start-infografika-motorola-solutions

Poczynając od napraw urządzeń i wsparcia technicznego, a skończywszy na bieżącym wprowadzaniu poprawek służących podniesieniu bezpieczeństwa, „Service from the Start” jest całościowym programem wsparcia dla użytkowników systemów łączności, który za rozsądną cenę oferuje pewny sposób na utrzymanie posiadanej sieci w pełnej gotowości do pracy, oświadcza firma Motorola.

Program „Service from the Start” daje podstawę, aby użytkownik systemu łączności związał się z firmą Motorola na cały cykl życia produktu, co przyniesie mu pewność, że jego urządzenia są we właściwej kondycji technicznej, a ich oprogramowanie jest na bieżąco aktualizowane.

W przypadku systemów łączności podstawowa wersja pakietu „Service from the Start” pozwala zminimalizować czas zaniku łączności w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek awarii. Pomoc techniczna działa przez cały rok, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a czas wykonania niezbędnych napraw jest bardzo krótki. Rozbudowane wersje pakietu są wzbogacone o opcje, które zwiększają bezpieczeństwo systemów łączności poprzez stosowanie przetestowanych wcześniej poprawek oprogramowania. Dodatkowo w rozbudowanej wersji pakietu serwisowego rozwiązywanie problemów technicznych jest bardziej efektywne, poprzez zastosowanie zdalnych usług serwisowych oraz usług świadczonych w miejscu zainstalowania urządzeń. Czas niesprawności systemu jest ograniczony do minimum poprzez błyskawiczną wymianę kluczowych elementów, które uległy awarii.

Pakiet „Service from the Start” jest dostępny w trzech wersjach: Lite, Essential oraz Comprehensive. Każda wersja stanowi rozwinięcie poprzedniej, co pozwala zapewnić klientowi kompletne rozwiązanie serwisowe dla posiadanego systemu. Użytkownicy mają zapewnione szybkie naprawy, zaawansowaną pomoc techniczną oraz ubezpieczenie od zniszczenia urządzeń przez zalanie, narażenie na działanie środków chemicznych czy inne uszkodzenia wynikłe z winy operatora.

Dodatkowe usługi, takie jak monitoring bezpieczeństwa sieci, przeglądy okresowe urządzeń czy też kondycjonowanie akumulatorów pozwalają dostosować program wsparcia serwisowego do potrzeb konkretnego użytkownika.

Pakiet „Service from the Start” skupia w sobie potencjał Centrum Wsparcia Motorola Solutions, doskonały poziom usług naprawczych oraz najlepsze warunki porozumień serwisowych. Wszystko to, poparte globalnie rozwiniętą infrastrukturą, zbudowaną przez firmę Motorola oraz wysoko wykwalifikowanymi kadrami, pozwala użytkownikom systemów łączności na obniżenie sumarycznych kosztów utrzymania posiadanej infrastruktury w pełnej sprawności.

Źródło: Motorola Solutions

[]
1 Step 1
Dziękujemy za odwiedziny. Zapisz się na nasz Newsletter aby nie przegapić nowości:
Bardzo się cieszymy, bo robimy to właśnie dla Ciebie. Możemy powiadamiać Cię o nowościach na blogu. Żadnego spamu ani lania wody. Tylko najciekawsze artykuły z danego tygodnia.
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
- Sponsorowane -

AKTUALNOŚCI

Nowe urządzenie pokładowe Teltronic RTP-800 TETRA/LTE dla transportu publicznego

Hiszpańska firma Teltronic, jako światowy lider profesjonalnych rozwiązań komunikacji radiowej w transporcie, przedstawiła urządzenie pokładowe nowej generacji RTP-800, które integruje krytyczne usługi łączności głosowej (TETRA) i usługi transmisji danych szerokopasmowych (LTE/Wi-Fi) w jednym urządzeniu.

Airbus modernizuje sieć miejskiego operatora sieci komunalnej w Monachium do TETRA IP

Airbus zmodernizował system łączności radiowej TETRA miejskiego operatora komunalnego do nowoczesnej technologii serwera Airbus TETRA Taira

Andrzej Piotrowski poza PGE Systemy. Czy to oznacza koniec sieci LTE450 dla energetyki?

Andrzej Piotrowski rozstał się z PGE Systemy. Czy to oznacza koniec projektu prywatnej szerokopasmowej sieci LTE450 dla energetyki w Polsce?

Enspirion uruchomił na Bałtyku stację bazową sieci TETRA

Enspirion, spółka-córka Energi powiększa zasięg działania sieci radiowej TETRA o domenę morską – dzięki czemu poprawi się bezpieczeństwo i niezawodność cyfrowej łączności na południowym Bałtyku.
Pytania? Zadzwoń