Spółka Warmia i Mazury opublikowała wczoraj sprawozdanie z otwarcia ofert w przetargu na zakup, instalację i uruchomienie urządzeń do utrzymania lotniska i obsługi naziemnej samolotów na nowo budowanym lotnisku Olsztyn–Mazury w Szymanach k. Szczytna. W ostatniej, dwunastej części przetargu, której przedmiotem było zaprojektowanie i dostawa systemu łączności radiowej wraz z z instalacją infrastruktury telekomunikacyjnej służb lotniska, wpłynęły trzy oferty.
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotów wszystkich części zamówienia wynosi 9 236 188,58 zł brutto, z czego na wspomnianą część 12 wyasygnowano 615 000 zł brutto.
Trzeba nadmienić, że 23 lutego zamawiający wykreślił z listy przedmiotów zamówienia w części 12 dostawę systemu radiokomunikacyjnego będącego wyposażeniem wieży kontroli lotów (TWR).
Wpłynęły następujące trzy oferty:
- konsorcjum Siltec Sp. z o.o. (lider), DGT Sp. z o.o. — wartość 1 093 484,76 zł brutto,
- SRS Polska Sp. z o.o. — wartość 520 100,58 zł,
- IP Connect Sp. z o.o. — wartość 587 807,90 zł.
Spośród złożonych ofert najkorzystniejsza cenowo okazała się ta złożona przez firmę SRS Polska i wszystko wskazuje na to, że właśnie ona zostanie wybrana. Przyjęte przez zamawiającego kryterium oceny ofert obejmowało także długość okresu gwarancyjnego na sprzęt (waga 10%) i szybkość reakcji serwisu (waga 5%), lecz i pod tym pierwszym względem oferta SRS Polska wygląda najkorzystniej. Co do czasu reakcji serwisu, wszyscy z oferentów zgodnie określili go na 28 godzin (maksymalnie było to 48 godzin).
Wykonawca części 12 przetargu na zrealizowanie wszystkich zadań będzie miał 120 dni od daty podpisania umowy o udzieleniu zamówienia.
Źródło, fot.: szymanyairport.pl