Najlepsze źródło informacji w Polsce o branży TETRA !

Slider
Strona główna Aktualności Najnowsze Terminal kontenerowy DCT w Gdańsku kupuje nowe radiotelefony TETRA

Terminal kontenerowy DCT w Gdańsku kupuje nowe radiotelefony TETRA

DCT Gdańsk jest największym i najszybciej rozwijającym się polskim terminalem kontenerowym oraz jedynym terminalem głębokowodnym w rejonie Morza Bałtyckiego, do którego bezpośrednio zawijają statki z Dalekiego Wschodu. DCT był pierwszym terminalem, do którego bezpośrednio zawijały statki z Azji na Morze Bałtyckie, a dzisiaj jest miejscem docelowym największych jednostek na świecie wyruszających z Chin, Korei oraz innych krajów azjatyckich.

Niezawodna komunikacja jest kluczowym elementem w koordynacji pracy terminala. Firma już od 2007 roku wykorzystuje system TETRA w codziennych czynnościach. Kilka dni temu ogłoszony został przetarg na dostawę radiotelefonów przewoźnych oraz przenośnych TETRA. Zamawianych jest w sumie 83 radiotelefony (26 przenośnych i 57 przewoźnych). Dostawy podzielono na trzy tury, z któtych pierwsza partia ma zostać dostarczona przed 1 lipca br.

Wymagania ogólne dla radiotelefonów przewoźnych i przenośnych to:

Wszystkie radiotelefony muszą pracować w systemie cyfrowym zgodnym ze specyfikacja ETSI TETRA
• Praca w zakresie częstotliwości 380-430 MHz
• Każdy radiotelefon musi być wyposażony w wyświetlacz LCD, umożliwiający komfortową pracę w dużym nasłonecznieniu (odczyt informacji)
• Każdy radiotelefon musi posiadać menu w języku angielskim
• Wszystkie radiotelefony muszą być programowane z poziomu jednej aplikacji wspólnej dla wszystkich typów radiotelefonów
• Każdy radiotelefon musi obsługiwać tryby pracy dla połączeń grupowych oraz indywidualnych (simplex i duplex)
• Każdy radiotelefon musi umożliwiać obsługę połączeń priorytetowych
• Tryb działania radiotelefonu musi być automatycznie dostosowywany w zależności od typu połączenia przychodzącego/wychodzącego.
• Każdy radiotelefon musi mieć możliwość udostępnienia historii co najmniej 10 ostatnich połączeń
• Radiotelefony muszą zapewniać zrozumiałą komunikację nawet w przypadku prowadzenia rozmowy w otoczeniu o zwiększonym poziomie hałasu

Ponadto w specyfikacji znajduje się szereg wymogów dotyczących pracy w trybie trankingowym TMO i DMO (bezpośrednim). Radiotelefony muszą wspierać usługę dodawania i odejmowania grup rozmownych przez zarządzającego Systemem TETRA (dynamicznego przegrupowania – DGNA). Wszystkie radiotelefony muszą być wyposażony w odbiornik GPS. Ukompletowanie radiotelefonów przewoźnych musi zawierać rozłączny panel oraz uchwyt montażowy, a także odpowiednio (do typu pojazdu) długi przewód połączeniowy pomiędzy jednostką centralną a panelem radiotelefonu.

Każdy chętny musi przedstawić 1 referencję na zrealizowanie dostawy radiotelefonów TETRA na kwotę minimum 50 000 PLN w przeciągu ostatnich 3 lat. Urządzenia maja być objęte 12 miesięczna gwarancja producenta z czasem naprawy nie przekraczającym 30 dni kalendarzowych

Kryterium wyboru będzie w większości cena (90%), oraz referencje z wcześniej zrealizowanych projektów (10%).  Termin składania ofert upływa 20 maja 2016, o godz. 12.00.

Źródło: dctgdansk.pl Fot.aeromedia.pl

[]
1 Step 1
Dziękujemy za odwiedziny. Zapisz się na nasz Newsletter aby nie przegapić nowości:
Bardzo się cieszymy, bo robimy to właśnie dla Ciebie. Możemy powiadamiać Cię o nowościach na blogu. Żadnego spamu ani lania wody. Tylko najciekawsze artykuły z danego tygodnia.
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
- Sponsorowane -

AKTUALNOŚCI

Trzy chińskie miasta wdrażają łączność radiową TETRA Airbusa dla swoich linii metra

Trzy nowe chińskie miasta wdrażają bezpieczną łączność radiową TETRA firmy Airbusa dla swoich linii metra.

Stacja bazowa TETRA Hytera DIB-R5 przeszła próbę ogniową

Stacja bazowa systemu łączności TETRA firmy Hytera o nazwie DIB-R5 przeszła 90-minutową próbę ogniową

Czy PGE nadal będzie chciała inwestować w specjalny system łączności?

Czy nowy prezes PGE Wojciech Dąbrowski po audycie zdecyduje o zaprzestaniu rozwijania specjalnego systemu łączności radiowej dla energetyki LTE450, rozwijanego obecnie przez spółkę córkę PGE Systemy?

AIRBUS: Komunikacja hybrydowa na lotnisku w Dubaju – 3 ważne korzyści

Międzynarodowe lotnisko w Dubaju (DXB) jest najbardziej ruchliwym lotniskiem na świecie pod względem międzynarodowego ruchu pasażerskiego.
Pytania? Zadzwoń